Friday, August 20, 2010

Kemaafan yang terindah

Salam, hari ke 10 ramadan, br le smpt menjenguk blog ni.....Alhamdulillah sudah 10 hari di bulan ramadan, rs tenang je jiwa....itulah hikmah bulan ramadan...alangkah indahnye jika ramadan itu ade pd stp bulan...

Terasa ingin menukilankan rs ht yg ade di ht ketika ini, saat ini....aku ingin memohon ampun dan maaf kpd semua insan yg ade dlm hdup aku.... aku mohon jutaan maaf di atas segala silap kata yg aku tuturkan, yg aku luahkan, yg aku tulis atau apa sj yg telah mengguris perasaan anda, menyentuh ht anda, menyakitkan ht anda.....

Org kt, makin kita byk xpuas ht, makin bykle slh silap yg kita lakukan.....aku btl2 insaf aku xspatutnye terlalu berterus terang, terlalu telus atau apa shj yg kemdnnye akan menyakitkan ht org lain.....

Insyaallah aku cuba utk memperbaiki segala kelemahan yg ade, segala kekurangan diri....
mohon dimaafkan segala kesilapan.... sesungguhnya kita tak tahu bila maut dtg menjelma, maka bermaaf2an sesama kita agar tidak menyesal kmdn hr....

Sampai jumpa lagi.

Salam Ramadan

No comments:

Post a Comment