Wednesday, February 16, 2011

Mengukuhkan peribadi dan akhlak mulia

Assalamualaikum wr wb. Nukilan kali ini ingin aku kongsikan ttg rs dan keinginan hati utk mnjd insan yg lbh baik dr semalam..... Kekdg aku berperang dgn perasaan sndiri...

Dari sehari ke sehari, aku cuba utk mnjd insan yg sentiasa berada dlm kasih sayang Allah.... aku cuba utk memperbaiki segala kelemahan yg ada pada aku....

Aku sentiasa berharap aku sentiasa mnjd insan yg tidak bongkak, rendah hati dan sentiasa mnjaga pergaulan aku, mnjaga adab2 sbg wanita muslimah yg mulia pekertinya....

Sesungguhnya Allah itu Maha Mendengar....Maha Mengetahui apa yg terbaik utk hamba Nya yg seorg ini... Hanya Allah tmpt aku mengadu...

Moga aku terus berada dlm kasih sayang Allah...Amin Amin Amin Ya Rabbal A'lamin.

Salam.

No comments:

Post a Comment