Friday, February 17, 2017

Saya pengedar sah Shaklee




Assalamualaikum.

Sempena hari jumaat yg mulia ini, saja nak kenalkn diri saya kepada semua pembaca blog saya, saya adalah Jumaati binti Ahmad. Saya adalah pengedar sah Shaklee bernombor 1206505.

Di antara set yang saya sediakan adalah :

☞ Set turunkan berat badan
☞ Set naikkan berat badan
☞ Set penyusuan
☞ Set sendi / tulang
☞ Set kecantikan (kulit berminyak)
☞ Set kecantikan (kulit kering)
☞ Set kecantikan (kulit berparut)
☞ Set hamil
☞ Set kesihatan kanak-kanak (asma, demam selsema, memilih makan, obes, fokus belajar)
☞Set belajar remaja (12 tahun ke atas)
☞ Set gastrik
☞ Set rambut gugur
☞ Set kulit berlubang (bekas jerawat)
☞ Set bersalin
☞ Set haid tidak teratur/ senggugut
☞ Set kesuburan wanita
☞ Set kesuburan lelaki
☞Set kesuburan suami isteri
☞ Set kesihatan optima
☞ Set resdung/alergik
☞ Set darah rendah
☞ Set jantung
☞ Set kencing manis
☞ Set penjagaan wanita
☞ Set penglihatan
☞ Set gout

sebarang pertanyaan hubungi saya


Juma Atie
012 223 9261
atieahmad2701.blogspot.my
jumaati.ahmad@yahoo.com

No comments:

Post a Comment