Monday, February 13, 2017

SILAU MATA MENURUN SETELAH AMALKAN VIVIX



OKTOBER 2016 (SPECIAL EDITION VIVIX)
TESTIMONI 5: NAJIHAH RAZALI
.

[SILAU MATA MENURUN SETELAH AMALKAN VIVIX]
.

Silau mata Jiha tinggi hingga perlu contact lense khas.
.

Bermula dengan masalah rabun, dah la power tinggi. Ditambah dengan silau pula. Selama ini memang semakin menaik ataupun tak turun-turun silau mata Jiha ni.
.

Mata pun sangat sensitif. Ada masa yang tiba-tiba sahaja sebelah mata keluar air, kelam, tak nampak. Paling cemas kalau masa memandu. Dulu kerja berulang alik dari KL ke Sepang.
.

Tu kalau cuaca biasa, kalau cuaca panas lagi lah hai, rasa mata macam nak tertutup macam ada pemberat.
.

Tapi tu dulu, Jiha perasan sekarang dalam setahun nak kena macam tu pun payah. Memang Jiha amalkan Vivix dan vitamin Shaklee yang lain untuk kesihatan.
.

Tak sangka pula bila buat pemeriksaan mata, bacaan silau menurun. Teruja sangat sebab selama ni tak pernah turun malah asek menaik aje.
.

Jiha akan teruskan pengambilan Vivix dengan lebih konsisten. Harap silau mata akan menurun lagi dan power mata akan menurun juga.
.

Terima Kasih Shaklee.

#supermomshakleestory
#myvivixstory
#vivixse


Hubungi saya
Jumaati Ahmad
SID: 1206505
WA: 012 223 9261
Email: jumaati.ahmad@yahoo.com

No comments:

Post a Comment