Thursday, March 29, 2018

Set Pre & Post Natal Shaklee






Sepanjang kehamilan anak ketiga sehingga melahirkan, ketika berpantang, mmg saya consume habis set prenatal dan post natal Shaklee.

Byk sgt manfaat yg saya dpt.


Actually set pre post natal adalah sama cuma fungsi berbeza2 mengikuti keperluan ketika hamil dan berpantang.

Masa hamil, saya perasan bacaan HB saya sgt baik (makan Vitalea), berat pun xde naik mendadak (OMEGA GUARD), kaki xlenguh dan sembelit pun xde (Ostematrix). Makan B complex mmg sgt bagus utk pertumbuhan baby dlm kandungan, juga Vitamin C bagus utk kuatkan imun sy, kurangkan risiko selsema. Dan pastinye ESP sentiasa buat sy bertenaga.

Bila selepas melahirkan, Alhamdulillah saya dapat berpantang dgn baik. Vitamin C buat luka dalaman CPT baik, juga bagi ketahanan yg tinggi ketika sakit bersalin.

Xmudah stress sbb mkn B complex. Omega guard membantu utk kembali langsing spt sblm hamil.

Dgn gabungan ESP, Ostematrix dan Alfafa, Alhamdulillah susu cukup utk anak saya. Misi penyusuan saya yg sgt berjaya untuk anak ketiga. Apatah lagi hanya dgn kaedah MARMET je ketika membuat stok EBM.

Nak sentiasa sihat? 

Hubungi saya:
Jumaati Binti Ahmad
SID: 1206505
WA: 012 223 9261 atau klik sini http://vitaminsihatcantikmeru.wasap.my
Email: jumaati.ahmad@yahoo.com
FB: Jumaati Ahmad
FB Page: Vitamin Sihat dan Cantik Meru
IG:jumaatiahmad



Atau boleh klik di sini utk terus membeli Set Hamil Shaklee dan Set Pantang Shaklee

No comments:

Post a Comment