Sunday, October 15, 2017

Tugas Membasuh Baju di Rumah Jd Lebih Mudah dgn Basic H



Lagi testimoni Basic H. Jom kita bertukar kepad Basic H sekarang.

Image may contain: 2 people, text SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 4
TESTIMONI 34 : NADIAH
.

[TUGAS MEMBASUH BAJU DI RUMAH JADI LEBIH MUDAH DENGAN BASIC H]
.

Assalamualaikum. Nama saya Nadiah. Ibu kepada 3 orang anak lelaki. Saya nak kongsikan testimoni saya tentang satu produk Shaklee kegemaran saya seisi keluarga iaitu Basic H.
.
Alhamdulillah, sejak kenal dengan Basic H ni memang hidup jadi semakin mudah hehe. Tapi betul. Hari-hari anak balik sekolah, jenuh umi nak kena sental semua baju diorang. Terutama dibahagian leher, lengan baju dan hujung seluar baju melayu. Dengan masam peluhnye, dengan daki, kesan minyak keropok lekor, sos..macam-macam la kan budak2 ni. Kasut putih pun dah tukar kelabu, coklat..hitam pun ada.
.
Kalau dulu, kotoran macam ni saya akan sental. Tangan pun lenguh, baju pun haus, kasut pun cepat rosak, kita pun emo hehe. Tapi sekarang dah mudah, saya titiskan je basic h dikawasan yang kotor, rendam sekejap..semalaman pun takpe. Lepas rendam, kalau jenis yg perlu cuci tangan macam kasut tu, saya berus sikit je. Kalau baju pun tengok la degree kotor..kalau yang hitam sangat tu saya akan berus sikit jugak..kalau tak, saya mintak je bibik jepun tolong basuh. Insyallah bersih semuanya.
.
Basic H memang best. Saya guna juga Basic H untuk mop lantai & lap meja. Basic H ni boleh beli loose, boleh beli dalam set Get Clean. Dalam set ni ada Dishwash (selamat untuk basuh botol susu baby), Fresh Laundry (sabun basuh baju yang selamat untuk baju baby) & Soft Fabric (softener). Best tau, yang penting semua dalam set ni safe, powerful & green 😊👍.

Hubungi saya:
Jumaati Binti Ahmad
SID: 1206505
WA: 012 223 9261 atau klik sini http://vitaminsihatcantikmeru.wasap.my
Email: jumaati.ahmad@yahoo.com
FB: Jumaati Ahmad
FB Page: Vitamin Sihat dan Cantik Meru
IG:jumaatiahmad


Atau boleh klik di sini utk terus membeli Basic H






No comments:

Post a Comment