Friday, December 31, 2010

Selamat Datang 2011

Assalamualaikum.... alhamdulillah syukur pada Allah kerana aku masih bisa utk meneruskan kehidupan di atas bumi ini dgn segala kurnia nikmat dan rezeki NYA.. alhamdulillah segala puji bg Allah..


Selamat datang 2011... hnya tingal 9 thn je klu dihitung utk mncpai wawasan 2020 spt yg pernah dicanang Tun M dulu....sekejap je ms berlalu... usia pun makin meningkat.... aku semakin berusia.... semakin tua...huhu.... umur hanya sekadar angka.... apa yg lbh penting..... brp bykkah amalan kita yg telah kita lakukan utk bekalan hdup di alam yg satu lagi..... 


Semakin lama kita di dunia ini..semakin byk benda yg kita perlu pelajari..... byk ilmu yg kita xtahu..... belajar n berpikirlah dgn lbh matang seiring dgn usia yg kita ada...... aku sentiasa berdoa spy aku mnjdi insan yg lbh baikdr sblm ni dan mnjd insan yg mudah disenangi di kalangan sesiapa shj.......


Tidak perlu  azam yg baru...sbb azam2 yg sblm ni ada yg blm pun tercapai...... semua org pasti mahukan yg lbh baik dr sblm ni.....semua pasti inginkan lbh byk kejayaan dan kebahagiaan di thn yg baru..... aku sudah semstinya mengimpikan sesuatu yg lbh baik akan tiba di dpn mata.....mudah2an Allah mempermudahkan segala jln utk aku mncapai segala apa yg aku impikan pd tahun ini....Amin


Utk semua, selamat tahun baru 2011... Moga semua beroleh kejayaan dan kebahagiaan pd thn 2011... Kita perlukan kejayaan sbg hadiah kerja keras dan sikap sabar kita namun kegagalan bkn petanda kehancuran... Kegagalan adalah petanda kejayaan yg bakal menanti..


Dugaan 2010 seharusnya menjadikan kita lbh baik utk thn 2011..... Smoga 2011 menyemarakkan lagi hubungan di antara kita.....Amin...


Terima kasih kerana sudi membaca nukila rasa Atie Ahmad...selama ini......sharing is caring..


Jumpa lagi di tahun 2011.....Sayonara 2010,...Welcome 2011.....

No comments:

Post a Comment