Friday, December 1, 2017

My Shaklee Effect


shaklee effects


Dari kenal Shaklee, ESP dan Vitamin C xpernah lagi culas makan walau apa pun situasi saya, xhamil ke hamil ke, pantang ke, menyusu ke.


Saya rasa bila saya consume 2 supplement ni, sy lebih rasa sihat, klu lapar pun sy blh rs kenyang dgn minum ESP, kurang risiko demam n selsema. Klu kena pun sy doublekan pengambilan vitamin c.

Bila tgh dlm tempoh menyusu ni, sy mmg rs mesti kena ambil Alfafa sbg milkbooster saya, selain membantu dalaman saya.

Bila period jd xbtl akibat pengambilan cucuk perancang, sy decide makan GLA sbg memulihkan kembali hormon yg xbtl. Perancang semulajadi utk saya. Dah xambil dah cucuk2 ni.

Ostematrix juga saya makan utk top up kalsium dlm badan. Nk bg anak minum susu kita, kenalah cukup kalsium kan. Pastu sbg IBU yg ada 3 org anak yg kecil, juga sbuk dgn tugasan kat opis, lenguh2 bdn ni boleh dikurangkan rs bila saya telan Ostematrix. Tdo jd Lena wlupun sekejapan. Tiada juga masalah sembelit bila mkn Ostematrix.

Vitamin E saya mkn mulanya utk nk cantik..hahaha,tp namanya pun juga vitamin cinta, bagus utk keintiman katanya. Tp sy xberani nk mkn lg SBB mungkin kulit jd lebih berminyak. Vitamin E ni sesuai utk org yg kulit kering. Sudahnye, vitamin e ni sy buat masker aje.

Inilah antara Vitamin2 Shaklee yg sedang sy makan. Ada yg sgt konsisten mkn ada juga on n off.
Nak bagus kena konsisten barulah nampak hasil kan.

I luv Shaklee.

No comments:

Post a Comment