Thursday, December 28, 2017

Fokus 2017 yg meninggalkan kesan, Misi 2018

Pagi tadi dgr kat Sinar. Highlight 2017, apa yg meninggalkan kesan kat kita.

Utk saya, tahun ni NO NEW BABY. Hehehe.

Kesan btl... Hahaha.

Alhamdulillah sy sgt bersyukur sbb 2017 saya mmg byk fokus utk mencari rezeki yg lebih utk anak2.

Sebenarnya saya agak lama kenal Shaklee tp mula makan Shaklee masa pantang anak pertama tahun 2014. Bila nak pantang anak kedua 2015 baru jadi member Shaklee. Masa tu pun belum terbuka hati pun nk buat bisnes Shaklee.


Bila dah hamil anak no 3 baru saya diberi kesedaran utk berbisnes. Tapi masa tu pun pk sekadar suka2 aje. Klu ada adale.

Tetapi utk 2017 ni saya mmg btl2 nak FOKUS DGN SHAKLEE. Allah gerakkan hati saya utk lihat mereka2 yang berjaya dgn Shaklee.

Terima kasih Allah sebab temukan saya, kenalkan saya dgn org2 yg berjaya, org2yg boleh membantu saya utk berubah ke arah yg lebih baik dan lebih berjaya.

Di sini saya nak ucapkan terima kasih utk org2 yg byk bagi tunjuk ajar, nasihat, tips utk saya lebih berjaya dlm bisnes saya. Mereka juga adalah sumber inspirasi utk saya lebih berjaya.


Juga terima kasih buat master2 dlm Shaklee yg sgt memberi inspirasi buat saya utk kejar dan capai IMPIAN saya, mami Lyna Noh, mami Hadhatina Mkb, master Lavender Rhea Hana dan master Adilah Manaf Celikvitamin.

Terima kasih Allah atas segala kurniaan rezeki yg telah diberi pada saya.

Moga 2018 memberi lebih byk benda2 positif dalam hidup saya.


Nak join Shaklee untuk kesihatan dan pendapatan yang lebih baik, jom terus hubungi saya.

Hubungi saya:
Jumaati Binti Ahmad
SID: 1206505
WA: 012 223 9261 atau klik sini http://vitaminsihatcantikmeru.wasap.my
Email: jumaati.ahmad@yahoo.com
FB: Jumaati Ahmad
FB Page: Vitamin Sihat dan Cantik Meru
IG:jumaatiahmad

No comments:

Post a Comment